مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : suzi

 

 

مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید در تور مشهد 94 در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته است و در مجاورت الماس شرق و در بلوار خیام واقع شده است . در این مرکز خرید انواع مختلفی از طلا و جواهرات و ملزومات عروسی ارائه می شود . مساحت این مجتمع 16000 متر مربع بوده و در 6 طبقه ویژه مسافران تور مشهد 94 احداث شده که شامل 400 واحد تجاری می باشد .

مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید دارای 12 آسانسور ویژه مسافران تور مشهد 94 ، 22 پله برقی ، تهویه مطبوع ، سیستم های حرارتی و برودتی ، دوربین های مدار بسته ، خدمات بانکی ، آبنمای موزیکال ، تالار پذیرایی ، پارکینگ طبقاتی ، رسوران ، کافی شاپ و مارکتینگ می باشد . بسیاری از مسافران تور مشهد 94 از این مرکز خرید دیدن می کنند .


 

بازار هنر خراسان مشهد

هدف از ایجاد این بازار احیای هنر خراسان بوده است که مسافران تور مشهد 94 می توانند از آن دیدن نمایند . هنر بومی و سنتی خراسان که در نوع خود بی نظیر است در بخشی ازمجموعه فرهنگی و هنری کوهسنگی ایجاد شده است که میهمانان تور مشهد 94 می توانند از آن دیدن نمایند . مساحت این بازار در حدود 2560 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 54 مغازه و غرفه در طبقه همکف و 4 سالن در طبقه فوقانی می باشد . این بازار در سال 84 افتتاح شده و دلیل برپایی آن ارائه خلاقیت ها و هنر افراد بومی و محلی مشهد می باشد . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 

بازار هنر خراسان مشهد

در این بازار لوازم سنتی زیبایی به چشم می خورد و همه ساله مسافران تور مشهد 94 از این بازار بازدید می کنند .


 

مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید در تور مشهد 94 دارای 9 طبقه و تعدادی واحد تجاری و اداری می باشد . مساحت این مرکز 1500 مترمربع است و از این تعداد واحد آن ، 49 واحد تجاری و 33 واحد اداری می باشد . این مرکز خرید از فضای زیبایی برخوردار است و بازدیدکنندگان تور مشهد 94 می توانند علاوه بر خرید از فضای آن نیز برای استراحت و بازدید استفاده کنند .

مرکز خرید خورشید مشهد

در این مرکز می توان انواع خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش و ... را تهیه کنید . همچنین این مرکز مجهز به چندین آسانسور و پله برقی می باشد . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: